Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

Τρίτη 27 Απριλίου 2010

[Αρχική Σελίδα] [Επικοινωνία] [Ποιοί είμαστε]

Τοπικά ] [ Αθλητικά ] [ Περιφέρεια ] [ Ελλάδα ] [ Κόσμος ] [ Δελτία Τύπου ] [ Εκδηλώσεις ]

  Γρήγορη Αναζήτηση

Λέξη - Κλειδί :

  Τελευταία Νέα

  Δελτίο Τύπου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ 17.07.2006

ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΡΙΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ

Την 16.07.2006 και ώρα 01.00΄στην παραλία Μάνδρας-Ξάνθης, συνελήφθησαν δύο 22χρονοι κάτοικοι Ξάνθης και Μυρωδάτου αντίστοιχα, και ένας 26χρονος κάτοικος Συδινής Ξάνθης, διότι κατελήφθησαν από Αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας και Ο.Π.Κ.Ε Α.Δ Ξάνθης, να κατέχουν από κοινού μέσα στο Ι.Χ.Ε αυτοκίνητο ιδιοκτησίας πατέρα Α΄ δράστη, το οποίο οδηγούσε ο ίδιος με συνοδηγούς τους Β΄ και Γ΄ δράστες, μία (01) νάιλον συσκευασία που περιείχε κάνναβη βάρους 1,5γρ. στο πατάκι του συνοδηγού και μία (01) νάιλον συσκευασία που περιείχε κάνναβη βάρους 1,1γρ. μέσα στο ταμπλό του αυτοκινήτου. Εν συνεχεία σε κατ’ οίκον έρευνα που διενεργήθηκε σε παραθαλάσσια οικία του Α΄ δράστη βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τρεις (03) νάιλον συσκευασίες που περιείχαν συνολικά κάνναβη βάρους 41,0 γρ.

Τα ναρκωτικά κατασχέθηκαν και οι δράστες με την κατ’ αυτών σχηματισθείσα δικογραφία θ’ αποσταλούν αρμοδίως.

Την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Ξάνθης.

ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΜΕ ΕΛΑΦΡΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ

Την 16.07.2006 και ώρα 07.10΄στο 9ο χλμ. Ε.Ο Ξάνθης-Μαγγάνων, Ι.Χ.Ε αυτοκίνητο που οδηγούσε 27χρονη, κάτοικος Ξάνθης, εξετράπη εκ της οδού και ανετράπη εκτός οδοστρώματος, με αποτέλεσμα να τραυματισθεί ελαφρά η οδηγός του ανωτέρω οχήματος.

Ανωτέρω τραυματίας μεταφέρθηκε στο Γ.Ν. Ξάνθης.

Την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ξάνθης.

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΤΗΣ Α. Δ. ΞΑΝΘΗΣ ΑΠΟ

10 – 07 – 2006 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 16 – 07 – 2006

ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

ΜΕ

ΑΥΤ/ΤΑ

ΜΕ

ΔΙΚΥΚΛΑ

ΣΥΝΟΛΟ

ΠΑΘΟΝΤΕΣ

ΑΠΟ

ΑΥΤ/ΤΑ

ΑΠΟ

ΔΙΚΥΚΛΑ

ΣΥΝΟΛΟ

ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ

-

-

-

ΝΕΚΡΟΙ

-

-

-

ΣΟΒΑΡΑ

-

-

-

ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ

-

-

-

ΕΛΑΦΡΑ

1

1

2

ΕΛΑΦΡΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ

1

1

2

Σ Υ Ν Ο Λ Ο

1

1

2

Σ Υ Ν Ο Λ Ο

1

1

2

Π Α Ρ Α Β Α Σ Ε Ι Σ Α Υ Τ Ο Κ Ι Ν Η Τ Ω Ν

1) Μ Ε Θ Η

Συνεργεία

:

11

Ελεγχθέντα άτομα

:

198

Βεβαιωθείσες παραβάσεις

:

-

Αυτόφωρα

:

-

2) Τ Α Χ Υ Τ Η Τ Α

Συνεργεία

:

10

Βεβαιωθείσες παραβάσεις

:

49

Αυτόφωρα

:

-

Π Α Ρ Α Β Α Σ Ε Ι Σ Δ Ι Κ Υ Κ Λ Ω Ν

1.

Αριθμός ελεγχέντων δικύκλων

:

224

2.

Βεβαιωθείσες παραβάσεις

Μη χρήση προστατευτικού κράνους

:

45

Επικίνδυνη Οδήγηση

:

-

Μέθη

:

-

Στέρηση αδείας ικανότητας οδήγησης

:

18

Στέρηση αδείας κυκλοφορίας

:

1

Στέρηση ασφαλιστηρίου συμβολαίου

:

1

Θόρυβοι

:

5

Λοιπές παραβάσεις

:

9

Σ Υ Ν Ο Λ Ο

:

79

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΛΕΓΧΩΝ ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Για την επόμενη εβδομάδα, από την Υπηρεσία μας προγραμματίστηκαν καθημερινές εξορμήσεις για Παραβάσεις κίνησης στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ – ΟΔΗΓΙΕΣ

ΖΩΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Η ζώνη ασφαλείας δεν είναι απλώς ένα σημαντικό εξάρτημα του αυτοκινήτου αλλά εξάρτημα ζωής. Σε κάθε σύγκρουση μας προστατεύει, επειδή διασπείρει τις δυνάμεις, που αναπτύσσονται από την απότομη πέδηση, στα δυνατά σημεία του ανθρώπινου σώματος ( οστά λεκάνης, ώμο και στέρνο ). Στατιστικά αποδεικνύεται ότι η χρήση της μειώνει δραστικά την πιθανότητα θανάτων ή τραυματισμού.

Υπόψη ότι οι αερόσακοι είναι επικίνδυνοι, αν οι επιβάτες δε φορούν ζώνη.

Διάφορα επιχειρήματα όσων δε φορούν ζώνη ασφαλείας :

Όλοι, όσοι προβάλλουν ορισμένα επιχειρήματα ή έχουν ενδοιασμούς ή αντιδράσεις για τη χρήση της ζώνης, κινούνται αναμφίβολα στο χώρο της πλάνης, βάσει των επίσημων ερευνών και στατιστικών. Υποστηρίζουν :

· Δεν τρέχω, άρα δεν τραυματίζομαι.

Περισσότερα από 80% των ατυχημάτων συμβαίνουν σε ταχύτητα μικρότερη των 65 χ/ω. Με ταχύτητα 50 χ/ω η σφοδρότητα της σύγκρουσης είναι Σα να πέφτεις από τον 4ο όροφο.

· Σε περίπτωση πυρκαγιάς θα παγιδευτώ, αν φορώ ζώνη.

Ένας σώος επιβάτης πατώντας ένα κουμπί ελευθερώνεται μόνος του σε σχέση με έναν άλλο, που δεν φορά ζώνη και είναι τραυματισμένος ή έχει χάσει έστω και προσωρινά τις αισθήσεις του.

· Δεν φορώ ζώνη, όταν κάθομαι στο πίσω κάθισμα.

Η ίδια δύναμη, που αναπτύσσεται και σκοτώνει το μπροστινό επιβάτη, δημιουργείται και για τον πίσω επιβάτη. Τα παιδιά μέχρι 11 ετών πρέπει να κάθονται στα πίσω καθίσματα σε ειδικά καθίσματα και δεμένα με τη ζώνη. Τα 18 από τα 25 παιδιά, που σκοτώνονται σε τροχαία κάθε χρόνο ως επιβάτες, θα είχαν σωθεί, αν ήταν κατάλληλα δεμένα.

· Η ζώνη ενοχλεί κατά την οδήγηση.

Την πιθανή ενόχληση δεν πρέπει να τη συγκρίνουμε ποτέ με την ασφάλεια που προσφέρει η ζώνη. Είναι κατασκευασμένη με τέτοιο τρόπο που επιτρέπει να κάνουμε τις αναγκαίες κινήσεις κατά την οδήγηση.

· Σε κατοικημένη περιοχή δεν φορώ ζώνη ασφαλείας.

Είναι στατιστικά αποδεδειγμένο ότι τα περισσότερα ατυχήματα έγιναν σε κατοικημένη περιοχή.

· Σε περίπτωση σύγκρουσης ή εκτροπής μπορεί να σωθώ, αν εκτιναχθώ έξω από το αυτοκίνητο.

Οι πιθανότητες να σκοτωθεί κανείς, αν πεταχτεί από το αυτοκίνητο, είναι 10 φορές περισσότερες.

· Αν φορώ ζώνη ασφαλείας και πέσω σε νερό, θα πνιγώ.

Φορώντας τη ζώνη δε θα τραυματιστώ ούτε θα χάσω τις αισθήσεις μου και θα βγω μόνος μου από το παράθυρο, γιατί οι πόρτες δεν ανοίγουν λόγω της πίεσης που δέχονται.

xan.gr - τμήμα ενημέρωσης

<< Επιστροφή

Αρχική Σελίδα

Προσθήκη στα Αγαπημένα

Αποστολή με e-mail

Εκτύπωση 

 

Κατασκευή και υποστήριξη
www.ixanthi.gr
Διαδικτυακές Επιχειρήσεις ΔΙΑΣ.
ixanthi@ixanthi.gr
Μπρωκούμη 30, Ξάνθη, Τ.Κ. 67 100
Τηλέφωνο και τηλεομοιότυπο : 2541083620